Blandad kompott!

Direkt det blir lite mycket här hemma så kommer bloggen ikläm :) Men jag har lovat att inte tänka på det och blogga när jag har tid istället. Och det har jag just nu. En liten stund iaf.

Det gick på helfart hela förra veckan. I fredags åkte vi ner till Gemla till svärföräldrarna. Svårt med barnvakt så vi bestämde för att åka dit och hälsa på och samtidigt få lite barnvakt så vi kunde åka till Ullared och jag T.
Vi har en unge som fyller i Oktober och en som fyller i November, så det kändes som det var tid för en tripp dit och handla lite presenter. Vi hittade allt vi behövde och givetvis lite extra som vi inte visste att vi behövde. Vi hade en härlig dag!

Idag står det VAB på menyn och ett besök på barnmottagningen och logopeden för Wille. Hoppas nu att de tar tag på allvar i hans tal. Vill verkligen att han ska börja prata ordentligt nu. För sin egen skull (inte för min för jag förstår ju vad han säger). Men många barn förstår inte vad han pratar om och han blir både ledsen och arg ibland. Och det förstår jag. Han är snart 5 år och har hur mycket som helst att prata om.

Hoppas att ni har en fin dag!
Bild från i somras när T och jag hade varit på "Lotta på Liseberg" och dessutom vunnit lite djur med oss till barnen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som att ni haft en härlig sommar. :) Ta det som det kommer med bloggandet, om jag inte har tid eller lust då blir det inget bloggande heller.
Det ska vara kul och inte ett krav.

I oktober ska jag göra mitt allra första besök till Ullared! :) Får jag se vad alla pratar om haha. ;)

Kram

2013-09-04 @ 16:19:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0