Om att röra på fläsket

Idag är mina barn äntligen i förskolan och skolan. Jag ska jobba, men jag börjar inte riktigt än.
Jag har faktiskt hunnit med gymmet idag. För första gången på evigheter.
Trots att det bara är ca 500m till gymmet så höll jag på att frysa ihjäl innan jag kom dit. Kallt och regningt ute. Men efter 10 minuter på crosstrainern så rann nästan svetten :)
Gissa vem som kommer ha träningsvärk en vecka nu ;) Snacka om otränd. Men nu ska träningen schemaläggas. Det kommer vara det ända sättet att få det gjort på. Hoppas, hoppas att jag inte blir sjuk nu. Jag brukar alltid lyckas bli sjuk när jag sätter igång.

Det ända jag måste ändra på nu är mitt proteinpulver. Måste verkligen byta smak på det, smakar som kräk luktar. Funderar på choklad, det brukar väll alltid gå ner?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Men vad duktig du är!!

Åh vad skönt att höra!! :D Längtar så till leveransen om än jag inte har någon användning för den men vill klämma och känna på den :):) Kramar

Svar: Även om du inte kan använda den så finns den där och du kan kolla på den. Jag blir lika förälskad varje gång jag ser den ;)
glamina.blogg.se

2013-10-18 @ 08:39:30
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0