Ledig dag

Hej på Er vänner!

Idag njuter vi av en ledig dag. Och längtar redan till helgen då det är ytterligare 2 dagar ledigt.
Idag har vi varit iväg och köpte lite blommor och krukor till balkongen. Lite bättre blev det allt. Inte lika kalt och naket, lite mer ombonat. Nu saknas bara lite mysiga dynor och kuddar till möblerna. Och ett trägolv som är tänkt.

Annars så busar vi lite inne just nu. Och det pysslas med allt möjligt. Lyssnar på Syster Sol och dansar och så övar killarna tydligen balansen på sparkcyklarna och Oscar över tillochmed balansen på cykeln, går sådär inomhus, haha :) Men så länge dom är nöjda så är mamman nöjd.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

ja uj är ett bra märke, har haft två uj single :D
men jag ska nog inte byta riktigt ännu.. får nog fundera lite mera.. eller något sådant tihi :)
vet inte om jag kan göra mig av med denna riktigt liksom :D så förstår hur du känner ;)
härliga bilder, som alltid!:)
kram!

2013-05-27 @ 17:20:58
URL: http://minzas.wordpress.com
Postat av: Fröken M

haha... jag försöker vara "duktig" men egentligen handlar det nog mest om envishet, och om att bevisa för mannen att jag visst kan springa en mil - På bättre tid än honom dessutom ;)
( han sprang stadsloppet på 1 tim och 4 min förra året )
Kram

2013-05-27 @ 18:41:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sara Björk

Oj vad hon växer =)

2013-05-27 @ 20:08:51
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0