Helgen!

Hej vänner! Hoppas att allt är bra med Er?
Nu är jobbhelgen över för min del och det är väldigt skönt att ha det gjort!
Idag efter jobbet var vi iväg till knalleland och köpte en ny tröja till Oscar som han ska ha på skolfotograferingen som äger rum i morgon. Det stod i brevet att de inte fick ha kläder som var gröna eller gick i gröna/blå nyanser eftersom de skulle använda en green screen som bakgrund. Så han får ett par snygga jeans och gråsvart tröja, riktigt fin faktiskt.
 
Imorgon är vi lediga (Jag, William och Junie) Så jäkla skönt! Inga planer alls utan vi ska nog bara vara hemma och njuta av dagen. Om vädret är bra (som det förövrigt varit idag) så kan det hända att vi går till annelundsparken och leker efter kl 12 när Oscar hämtas från skolan.
Om William orkar gå förstås. Min lilla latmask!
Hoppas att ni haft en fin helg!
 
Bilder på mig från början av sommaren :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0