Bloggen lever igen!

 
 
Hoho!? Haaaallåå?!
Nä här var det tomt! Fattigt! Okej, jag erkänner. ingen motivation, ork eller för den delen tid att blogga, inte ens läsa bloggar. Tråkigt när det blir så eftersom jag innerst inne vill! :)

Hoppas allt är bra med er!?
Med oss är det bara bra. Sommaren har gått kanonfort och semestern var underbar så länge den varade. Nu är vi tillbaka till vardagen igen sedan ett par veckor tillbaka. Vardagen gör sig med påmind. Vi som varit friska hela sommaren börjar nu insjukna. Idag är William och Junie hemma från förskolan då Junie är både snorig och tjurig. Själv ska jag jobba ikväll, och hela långa helgen som just nu känns väldigt lång :) Men det kommer gå bra det med och snart är måndagen och ledigheten här :)
 
Detta kommer bli ett långt inlägg, fatta vad längesen det var jag skrev lixom!

O
scar har blivit stor kille. Nu har han börjat på både fritids och förskoleklassen. Jag hänger lixom inte med. Tänk att han blir 7 år i februari. 7 år!!! Tyckte nyss att han förddes!
Hur som helst verkar han trivas där han är. Inne på 3e dagen i skolan nu. Själv får man väldigt knapp info om det mesta där tycker jag.. och när man frågar någon något så är det sällan någon som vet nått om saken. Men det ordnar sig nog det med.
Nackdelen med att han börjat i skolan nu är att jag ALDRIG får ligga kvar i sängen och dra mig lite. Tänk nu när jag jobbar hela helgen så skulle det vara skönt att ligga kvar i sängen liiite längre på måndagen. Men då går inte det eftersom vi måste upp och äta frukost och lämna Oscar i skolan kl 8. Nu är det slut på lyxlivet ;)

Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ikapp och berätta allt som vi har gjort för er. Jag får portionera ut det i omgångar tror jag. 

Nu vet ni iaf att jag lever och att jag förhoppningsvis ska bli lite bättre på det här!
Hoppas att några av er finns kvar vid min sida och läser och flikar in med en kommentar då och då!
Kram på Er!


 

Kommentarer
Postat av: Malin

åh välkommen tillbaka!! (jag har dig tillagd på bloglovin så! - mig slipper du inte haha!)
va stora de har blivit alla 3!! och Junie då!! my gosh! blir hon inte 2 nu i höst???? :D
kram!

Svar: Tack! Känns bra!Ja dom växer så det knakar! Hon blir 2 år den 15 oktober =)
Kram!
glamina.blogg.se

2013-08-23 @ 12:56:42
URL: http://minzas.wordpress.com
Postat av: Mona

Kul att du börjat skriva igen!

Svar: Kul att du tycker det :)
glamina.blogg.se

2013-08-24 @ 07:05:57
Postat av: Jenny

Roligt att få läsa om eran vardag igen. Jag har följt din blogg sen innan Junie föddes. Jag har själv en liten Amanda som fyller 2 16:de oktober :-) samt storebror Alexander precis fyllda tre år.

Svar: Vad roligt att höra att våra små är jämngamla :) Kul att du gillar min blogg. Det blir mycket roligare att blogga när det finns uppskattning :)
glamina.blogg.se

2013-08-24 @ 08:50:16
Postat av: Fia - mamma till Lucas & Kasper

Jag finns kvar :) Kul att du är tillbaka :) Jag håller också på att ta ikapp på bloggen efter sommaren, då tiden till dator knappt har funnits.

Svar: Kul att du finns kvar :) Nu känner jag att det ska bli kul att blogga lite igen.Jag håller med. Varken tid eller lust har funnits under sommaren
glamina.blogg.se

2013-08-25 @ 21:39:20
URL: http://aije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0