Våran eftermiddag

Strax innan kl 14 idag hade det slutat regna, så jag och alla barnen tog oss ut på en promenad med hunden.
Dock blåste det så mycket att vi höll på att blåsa iväg. Sen hann de springa runt på gårdsplanen några minuter innan T kom och vi skulle ge oss iväg till Alingsås.
Hämtningen av vagnen gick bra trots blåsten och kl 17 stod den parkerad på VW Toveks Bil i Borås (T jobbar där så vagnen ska stå där tills vi fått en parkeringsplats till den)

Nu har vi just ätit ett gäng goda äggmackor och barnen är i full färd mot sängarna. Regnet öser ner utanför och det blåser. Sjunker ner i soffan med en kopp te framför hem till gården.
Trevlig kväll på Er!
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Bytt bil?
Jag följer oxå Hem till gården!

Svar: Nej, denna bilen har vi haft i 1 år iaf :)Jag har halkat efter i avsnitt nu när jag jobbar så mycket. Kollar ikapp på kvällar och helger :)
glamina.blogg.se

2013-04-18 @ 20:01:12
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

fin du är vännen! och den där knuten i håret du skrev om innan klär dig verkligen så bra! :)

Svar: Tack så mycket!
glamina.blogg.se

2013-04-18 @ 21:17:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilken underbart fin mössa:-)

Svar: Tack :)
glamina.blogg.se

2013-04-19 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0