Sjuk Fredag!

Fredag. Och dagen till ära vaknade Junie med feber. Jag kände på mig redan igår att det var någonting på gång, men trodde att hon kunde hålla sig till helgen. Så blev ju dock inte fallet och jag fick bita i det sura äpplet och vabba. En tråkig sak med det hela bara var att jag fick påbackning om att jag inte ringt och berättat detta till arbetsplatsen jag skulle vara på, trots att jag gjort detta i god tid. Blir så ledsen när informationen kommer bort någonstans på vägen och man får ta det trots att man VET att man gjort det man ska. Jag som är så jäkla ordentlig med sånthär. Jaja, skaka av sig.
 
Idag planerar vi då ingenting eftersom jag skulle ha jobbat och att Junie är dålig. Det regnar och blåser ute så inte ens en promenad kommer det att bli. Tack och lov så är det åtminstånde fredag.
 
Vad gör ni idag?
 
Junie somnade i min famn innan vi skulle gå och lämna pojkarna på förskolan. La ifrån mig henne i soffan och gick och bäddade vagnen mysigt så vi skulle slippa skor och jacka. Hon sov 1 minut i vagnen sen var hon tvungen att vakna. Går ju inte att sova när det händer saker lixom. Nyfikna unge :)
 

Kommentarer
Postat av: Melanie

Leo är också sjuk, IGEN!! är genom förkyld med feber hemsk krupphosta. :-( Alltid är det något alltså...

Svar: Ja verkligen. Krya på er!
glamina.blogg.se

2013-04-19 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0