Ett steg närmare mitt mål...

Godkväll i stugorna!
 
Idag har det varit en riktigt slödag! Antar att det är eftersläntraren av sjukdomar.

Morgonen började bra. Alla vaknade på ett gott humör och när jag sedan provade och upptäckte att jag kom i mina älskade fornarina jeans som jag så länge haft som mål att kunna ha igen, var morgonen fullbordad. Jag har varit helt uppspelt hela dagen över detta, haha. Jag har kämpat så hårt för att gå ner från dom tråkiga stora 28 i jeans till mina 26. Fortfarande är det ju såklart lite att jobba med på denna 3 barns mamman, men jeansen var ett mål på vägen.
Som ett brev på posten kom sedan ett underbart litet linne från Odd Molly. Snacka om belöning, även om jag betalat det själv ;)
 
Imorgon ska det packas väskor till alla barn som åker bort med pappan över helgen för att lämna mig ensam hemma. Största anledningen till detta är att jag ska jobba natt mellan lördag och söndag. Men måste erkänna att det ska bli otroligt skönt att få vara ensam hemma. Behöver jag säga att jag ska njuta =)
 
Nu vart det mycket svammel. Hoppas att ni har en fin torsdagskväll!
 
Bilera är tagna av mig (såklart) På öland i början av Aug

.


 
 
 

Kommentarer
Postat av: jusian

hej! fin blogg skulle vara kul ifall du gick in på min blogg och slängde in någon kommentar :)

2012-09-13 @ 23:28:49
URL: http://juusiaanaari.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Härligt!!!! :) I know the feeling!! :) Här om dagen kom jag i ett av mina jeans i strl.27, som jag inte kunnat ha sedan innan jag blev gravid med mitt första barn... Awesome! :) Nu strävar jag efter att komma i de andra jeansen i strl.27, har två gamla favorit jeans som är ett mål att komma i :) Bra att sätta upp mål så där!

Svar: Grattis till dig! Ja det är jättebra att sätta upp små mål. Gillar även att belöna mig själv med små saker när dem är nådda. Blir mer peppad då =)
glamina.blogg.se

2012-09-14 @ 13:10:37
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Emma - mamma till två

Grattis!! Härligt att komma i ett mål!
Jag har idag, för vilken gång i ordningen, börjat ett nytt liv.. ;) Får se hur länge det håller i sig den här gången... :S

Svar: Tack =) Ja det är verkligen lätt att komma av sig. Jag har varit så grymt duktig i snart 2 månader tror jag. Så stolt över mig själv och jag börjar verkligen se resultat!
glamina.blogg.se

2012-09-17 @ 13:30:47
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0