Tråkig dag

 
Godförmiddag!
 
Idag är det en sån där jobbig dag. När huvudet känns tungt och man inte har lust till nått.
Känner mig ensam och övergiven fast att jag vet att jag har massa människor som bryr sig. Men det hjälper inte mina känslor mer för det tyvärr.
Har massa saker jag måste göra. Hänga tvätt och sätta på en ny. Jag måste städa undan lite och röja i köket. Men jag orkar inte. Men jag ska faktiskt göra detta ändå när jag är klar här.
Jag ska oxå sätta mig och svara på några mail så om någon väntar på svar från mig så kommer jag skriva till er idag. Dags att sparka igång dagen.
Hoppas att ni har det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

usch. sånna dagar är tuffa. hade ett gäng i rad för några veckor sedan och kände mig SÅ nere. jobbigt! det här tråkiga vädret och det ständiga mörkret gör ju inte det bättre direkt. tänk om vi haft snö och sol, så mycket kul man kunde gjort då!

STÖRSTA peppkramen till dig. man får vara nere, det fina är att man vet att det kommer gå uppåt förr eller senare ♥

Svar: Ja det är tufft ibland när man mår så dåligt. Och jag håller med. Vädret gör inte saken bättre direkt. Tack så mycket!! Det värmer det du skriver!Kramar!
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 10:45:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Tobbe

Pappas lilla guldlock ❤❤❤ och mamman till henne med för all del ❤

Svar: Ja hon är så söt! Och tack raring!
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 14:20:48
Postat av: Elin Thejas & Junie s mami

Förstår hur du känner och de är riktigt tungt å känna så hoppas de släpper snart för dig.. Kram på dig

Svar: Tack! Jag hoppas det jag med. Kram!
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 14:23:33
URL: http://thejasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0