Ny familjemedlem



Godmorgon vänner!

Jag har fått en ny trontjänare. Detta var verkligen på tiden.
Min dator har varit på fall länge, men så igår så la den bara av att ladda. Perfekt, denna utgiften behövde jag verkligen nu! Blev en runda på netonnet igår och det blev denna skönheten som fick följa med hem.
Tar nog ett tag att lära sig hur den exakt fungerar i och med att det är nya windows i den, men det reder sig väll det med tillslut. Nu saknar jag bara photoshop. Känner mig enormt handikappad när jag inte kan göra något med mina bilder. Men det är på G det med.
 
Idag står det endast lite städ och tvätt på schemat och så blir det givetvis tacomys ikväll som alltid på fredagar. Det är det som är fredagsmys för barnen. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Härligt, vilken stilren och snygg bärbar! Skulle med behöva en ny :p

2012-11-09 @ 11:21:38
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta!
Så fin data du har köpt på dig :) Så fin din start sida är här inne :) Alltid skoj med förändring,,jag kan inget med att ändra hedern så jag kör med samma år in och år ut,,hihhi,,,Jadå min son gillar allt med bilar :) Ha en fin fredag..kram kram

2012-11-09 @ 12:28:39
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Tjusig!
Är också sugen på en ny bärbar. Skulle vilja ha en mini-laptop som är lätt att ha med sig. Till våren kanske... :)

2012-11-10 @ 11:08:14
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0