När jag äter och när jag skiter

 
Konstigt att ha en sådan sak som Facebook i tankarna denna tisdagsmorgon. Blir bara så trött på det ibland.
Om jag inte hade varit så jäkla nyfiken (antar att det går i släkten) så skulle jag plocka bort mig, men man skapar sig lätt ett beroende.
T sa till mig igår "du har inte skrivit något på fb på länge". Mitt svar var att jag inte hade något att komma med som jag tyckte var värt att skriva. Vem behöver ha reda på när jag äter och skiter lixom?
Men det är ju just detta. Vissa av mina "vänner" uppdaterar verkligen ALLT dom gör. "nu ska jag äta" "är och handlar på ica" "nu ska jag kolla på film" "nu jobbar jag" Who cares lixom! Jag menar sånna där jädra saker man inte bryr sig ett dugg om. Tycker någon att det är kul att veta om detta?
Något jag med stör mig på är alla dessa fula bilder som var inne på 90- talet, svårt att beskriva vad jag menar för bilder men det stör mig! Och alla dessa länkar till gamla låtar på youtube. Suck!
Tror visserligen inte att jag heller skriver så mycket intressant på mina statusuppdateringar, men jag skriver ju inte när jag går på toa iaf.
Självklart vet jag att det går att plocka bort de man vill från sin "aktivitetslogg" men vissa saker kan ju  vara värda att veta med. Haha, väldig dubbelmoral här känner jag!
 
 

"Statusuppdatering - Nu har jag nyss ätit frukost. Kokt ägg på rostat lchf bröd tillsammans med ett glas kaffe med mjölk"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

haha va rolig du är :D ja kan inget annat än å hålla me dej dock för vissa skriver verkligen allt på sin FB inge privatliv där inte
jag har ju sen en tid tillbaka tagit bort mitt FB konto och ja jag saknar de inte ett dugg!

2012-11-13 @ 10:28:05
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Jessica

Håller med! Fullkomligt ointressant!!

2012-11-13 @ 10:33:41
URL: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se
Postat av: Sara Björk

Hahaha =) Känner igen mig, tyvärr brukar jag ibland dela med mig av någon enstaka låt, men jag känner igen mig i din ilska. Dock är jag mer irriterad på det som de tog i Solsidan i söndags, såg du det? :)
"Taggar ner lite, din lyckliga jävel" :) Haha.

Brukar ta 300-400 ;) förresten =)

Svar: Haha, ja jag såg detta =)
glamina.blogg.se

2012-11-13 @ 14:15:34
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, jag håller med dig där! Att ibland går detta verkligen till överdrift, många gånger skulle jag vilja säga. Men på något sätt är det väldigt kul ändå, tycker jag! ;)

Fast de knasigaste är väl att en del människor till och med har kontakter som man nästintill är fiende med... varför ska man det egentligen?

Ja, facebook är både bra och negativt! men så är det väl med det mesta kanske?! ;)

Svar: Haha, ja det är verkligen galet, varför man måste ha massa människor som "vänner" trots att man kanske bara har träffat dem nån gång och inte känner varandra. =)
glamina.blogg.se

2012-11-13 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0