Mössor till folket

 
Jag har börjat att sy mina mössor igen efter ett uppehåll. Är du sugen på en i julklapp till någon så är det dags att lägga in din beställning. Maila mig på [email protected] om du är intresserad. Det jag behöver av dig är endast huvudmåttet och vilket tyg du önskar. (om du vill hinna få mössan innan jul så gäller beställingen bara trikåmössorna, inte mina ugglemössor och namnmössor)
Mössorna kostar 125:-/st inkl. frakt.
 

Dessa sydde jag igår till mina små troll


Samt Rosa med Svampar som på Mössan ovan
 

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fina!

Svar: Tack =)
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 19:50:22
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: Sandra

Härliga mössor gumman, du är så duktig!

Vilma hälsar och tackar för grattishälsningen. :) Detsamma till wille!! :)
Vi är väldigt sugna på fler barn, men just nu fungerar de inte med företaget, men de kommer de bli i framtiden, helt klart. Den önskan går inte att kväva. Själv då, nöjd med tre? ;)

De kom förut men så försvann det och allt sen dess har varit regn och halka. Men så igår kväll började det snöa och idag har det varit vitt ute. Återstår att se om det ligger kvar. Fortfarande snölöst hos er?
Det är det, tack. :) Lite förkyld bara men annars så. Hoppas det är bra med er också.

Massa kramar

Svar: Snölöst var det här.Här är vi också väldigt förkylda. Hoppas det ger med sig.!
Många kram!
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 20:29:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se
Postat av: Sandra

Förresten, headern är jättefin!! :) As always.

Svar: Tack vännen!
glamina.blogg.se

2012-11-26 @ 20:32:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se
Postat av: Anonym

Du, jag funderat på det länge (för egen hobbyverksamhet), hur skattar man för den här typen av verksamhet? F-skatt? FA-skatt?

Svar: Varför vara anonym?Vänd dig till skatteverket om du har frågor om detta. Jag vet vad som gäller
glamina.blogg.se

2012-11-27 @ 10:15:02
Postat av: Bea

Åh gör du sådana mössor! Superfina ju!

Svar: Japp det gör jag. Tack så mycket =)
glamina.blogg.se

2012-12-17 @ 22:10:37
URL: http://beaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0