Jag, simma?

Godmorgon!
 
Onsdag morgon. Jag har min värdefulla Sara tid just nu vilket innebär att killarna är och leker på förskolan, Junie sover, och jag sitter i soffan med datorn i knät och en hink med kaffe. Kommer verkligen sakna denna lilla stunden när jag börjar jobba. Men nu var det ju faktiskt inte det jag skulle prata om.
Skulle faktiskt berätta att jag var och simmade igår. Jag, simma? Ja faktiskt, men var nog första gången på 10 år. Efter första längden så var jag redan trött i armarna, haha, illa! Men jag gav mig inte. Slutade faktiskt på 30 längder vilket jag faktiskt är nöjd över med tanke på hur länge sen det var. Nu är jag taggad och detta kommer nog bli en ny vana. Vad skönt det är när man ger sig själv en smäll på käften och tar tag i saker.
 
På tal om att ta tag i saker så ska jag göra detta även ikväll när jag ska ner till Sportlife i stan och göra mig hemmastadd. Jag har ett gymkort som ligger och kostar 400:- i månaden så kan ju vara ide att utnyttja detta nu.
Har faktiskt lite till jag skulle behöva ta tag i idag, men det innebär att jag måste vara ute i regnet vilket inte är så lockande. Så väntar nog til i morgon och ser om det är lite bättre väder.
 
Idag bjuder jag på ett par taskiga mobilbilder från helgen. Vi var på säsongsfinalen på djurparken, det var ju tvunget att börja spöregna så vi vart helt genomsura och det slutade med att barnen bara ville hem. Overallerna och att krama ur så de åkte av i bilen. Istället för att åka hem så åkte vi till VW som hade öppet hus och T jobbade.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härligt! JAg älskar att simma =)

2012-11-14 @ 17:55:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt med simning!

2012-11-15 @ 07:56:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0