Det är så sorgligt

Denna veckan gör killarna sin sina sista dagar på förskolan Trollgården. Imorgon är sista dagen.
Det är verkligen med sorg i hjärtat vi säger förväl till denna underbara förskolan med den fantastiska personelen. Vi kommer verkligen att sakna er!

Anledningen till att vi byter förskola är bara för att vi flyttat till andra sidan stan. Det tar mig 40 minuter på morgonen och ca 1 timma på eftermiddagen och hämta och lämna. Ohållbart tyvärr. På onsdag börjar pojkarna på Linnéagården snett nedanför vårat hus. Ett litet hus, men jag hoppas att dom kommer att trivas mina små hjärtan. Kommer att bli en stor omställning, men jag håller alla mina tummar att killarna kommer att komma in i deras rutiner.
Den 8 Januari börjar även lillskruttan på samma förskola.
 

Igår hade de haft lite avskedsfika för Oscar på hans avdelning. Alla barnen hade ritat så fint och detta hade blivit en liten bok. Deras Tema denna hösten har handlat om bondgården, så han fick även ta med sig sitt får och sin lilla ko som han pysslat ihop ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

nämen ååh! förstår att det känns sorgligt. men nödvändigt. vilken himla fin bok oscar fick, man förstår att han kommer vara saknad! vilken stadsdel är det ni bor i nu igen?

kram på dig vännen!

Svar: Ja det är verkligen nödvändigt hur sorgligt det än är känner jag. Vi bor uppe på druvefors i ett av de orangea husen. Vart är det ni bor nu igen?Kram!
glamina.blogg.se

2012-11-28 @ 19:20:29
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: maria

Vad fint dom gjort! Förstår att det är jobbigt att åka i 40 minuter. Vi har vårt dagis precis utanför vårt hus och det är himla skönt...

Svar: Ja det ska bli jätteskönt att de börjar så nära nu.
glamina.blogg.se

2012-11-28 @ 22:08:14
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

visst är de sorgligt..ja va jätte ledsen när vincent gick sin sista dag hos dagmamman vi hade när vi bodde i uddevalla
vi va så nöjda å allt gick så bra men de va ju de bästa just då

Svar: Jag försöker trösta mig med just det, att det kommer bli bra detta också. Kram!
glamina.blogg.se

2012-11-29 @ 12:07:03
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0