Bryter mot lagen

God förmiddag!
 
Idag är det segt här. Jag är ganska tjock i halsen och hostig. Dessutom har jag huvudvärk vilket inte alls är så vidare trevligt. Jag går nästan aldrig ut i myskläder, och aldrig i zipperall. Vad gjorde jag idag? Gick ut i zipperall! Hur fan kan jag?! Detta är ju typ olagligt! Men jag överlevde hem och fick dessutom inga böter ;)

Men för att börja med historien innan olagligheten med zipperallen så höll jag först på att leta ihjäl mig efter mina nycklar (skulle ha sökare på nycklar och tvdosor i detta hemmet!). Men nycklarna fanns ju inte. Och här stod jag med 3 påklädda barn som bråkade om vem som skulle öppna dörren och trycka på hissknappen.
Aha! Smart! Kom just på att mina nycklar antagligen ligger i bilen. Som för övrigt är låst! Kul!
Ringer till T som kommer farande som en raket genom hela stan för att rädda sin familj i nöd. Han låster snällt upp bilen och hjälper till att packa in barnaskaran innan han far tillbaka till jobbet. Tack!
 
Igår var vi på ikea. Åkte direkt efter kl 16 för att komma dit och ta det lugnt och äta lite kvällsmat.
Givetvis var det 2 olykor på samma jävla väg vilket innebar att alla 3 körfälten mot kållered var avstängda. Dessutom höll bensinen på att ta slut, men vi tog oss tillslut av mot mölndal så vi kunde tanka. Sen styrde vi mot andra hållet och tog ikea vid bäckebol istället. klockan 18 var vi framme så vi fick hela 2 timmar där iaf. Bättre än inget.
Tre trötta barn som kom i säng först kl 21 igår kväll. ojoj. Ibland blir det verkligen övertid!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mannen

Vad gör man inte för sin familj och en vacker dam i nöd <3 puss och kram

2012-11-21 @ 11:31:13
Postat av: Jannie

ha ha ha Olagligt??du är la för go!<3
Men jag säger inte emot... ha ha ha

O du?Jag säger som dig!Vad jag har missat massor hos dig!(f´låt,men jag har vart en urusel bloggläsare det sista.Tidsbrist) Så stora o fantastiskt fina dina goingar har blivit!
stor kram o hoppas du får en härlig dag

Svar: Haha, ja det är ju så jäkla fult! ;)
glamina.blogg.se

2012-11-21 @ 11:58:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jessica

Oj vilken pärs!

Nä vi kommer inte höra något könsul! Känner att det inte spelar någon roll vad det är. :)

2012-11-21 @ 13:02:19
URL: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se
Postat av: Mamma

Halloj!

Är jag dum eller???
Har aldrig hört att det var olagligt att gå ut i en zipperall ett skämt??
Hur som kram på dig och hoppas att morgondagen blir bättre för dig :)

Svar: Haha, Men mamma! Det va ju såklart på skämt. Menade mest att det var så fult =)
glamina.blogg.se

2012-11-21 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0