Det blir bättre

Dagen började dåligt men har bara blivit bättre.
I morse när vi skulle till förskolan så startade inte bilen. Kuul med tre fastspända ungar i baksätet!
Ringer T, inget svar. Ringer T igen, inget svar. Ringer igen, inget svar. Tillslut svarar han iaf. Tur att han är bilmekaniker och jobbar 1000meter hemifrån! Han kom så snällt hem och startade den och eftersom vi vet sen innan att batteriet är dåligt fick jag åka med och så köpte han ett nytt. Kul extrautgift! Not!
Nu är problemet löst och barnen kom tillslut till förskolan. Lite sent men ändå.
Tack älskling för hjälpen!

Efter detta åkte Junie och jag runt till några av mina arbetsplatser. 6 av dem. Hon var så glad och på vägen hem tvärsomnade hon och sov som en stock medan jag bar in henne. Nu har hon precis vaknat mitt lilla hjärta efter 1½ timmes sömn. Nu ska hon få lite mat.
På återseende!




Kommentarer
Postat av: Melanie

åh nej, vilken otur!

2012-05-31 @ 10:04:02
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0