Sjukstugan på bättringsvägen

Hej vänner!

Nu ska jag nog kunna sparka igång här igen.
Vi har varit riktigt sjuka här hemma. Själv brakade jag ihop totalt, feber och halsen ska vi inte tala om. T fick stanna hemma från jobbet för att ta hand om både barnen och mig. Tog mig till vårdcentralen och såklart var det halsfluss som jag misstänkte. Lite penicillin på det så var jag bättre efter 3 dagar.*tack*

Killarna är nu friska och går på dagis igen.
Junie är krasslig. Det har hon varit i 1½-2 veckor nu. Jätteförkyld är hon stackarn.
Hade tid på BVC idag för hörseltest, men var tvungen att ringa och boka om tiden. Ingen ide att göra hörseltest när hon är så förkyld.

Så denna dagen är det tänkt att jag ska rita lite nya mönster och ta fram symaskinerna. Ska bli riktigt roligt. Hoppas min lilla skrutta vill samarbeta med mig =)

Hoppas ni har det fint!



Jag har fått några förfrågningar ang. färgning om barnvagn som jag inte hunnit svara på.
Jag lovar att berätta mera om detta i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Melanie

skönt att du mår bättre, hoppas den lilla kryar på sig snart också!

2012-06-14 @ 11:54:53
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0