Påväg hem

Vad mycket tjat det blev om cykelvagnar och grejer nu. Tänkte bara berätta att jag tillslut efter mycket läsande och övervägande bestämde mig för denna.
Tror verkligen att den kommer bli toppen. Drömmen är väll att ha en smidig med svängbara framhjul, men så får man ju bestämma sig i tid för vad man är beredd att ge för en cykelvagn. Denna var snäppet för dyr egentligen, men tack vare att jag jobbade en dag som jag fick lön för denna månaden så hade jag faktiskt råd att unna oss denna.
Nu väntar jag spänt på att den ska dimpa ner här. Hoppas att det inte tar för lång tid, men den fraktas från Trollhättan så den borde vara här om ett par dagar.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååå va bra att du beställt en sån, har kollat på den ett tag. :D Kan du ge betyg på den? Vill gärna veta om den är smidig att springa med också. :D

Svar: Vi har testet den lite smått bakom cykeln nu, och än så länge verkar den verkligen toppen. Jag ska göra en recension i bloggen om den när vi har använt den lite mera =)
glamina.blogg.se

2012-06-27 @ 22:43:12
URL: http://artans.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Skönt när man väl bestämt sig även om det egentligen är för dyrt :)

2012-07-06 @ 12:29:10
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0