Kommenterens svar

Godförmiddag Vänner!
 
Tittar in en snabbis medan regnet öser ner utanför fönstren. Som vanligt när vi varit iväg en helg så är vi sjukt sega första dagen hemma. Junie har sovit hela natten, vaknade för mat strax före kl 6 och somnade sedan om till kl 8.
Killarna sitter i soffan och segar efter frukosten nu, och Junie sover igen. Själv segar jag omkring o pyamasen och drar mig för att börja ta hand om köket och diverse resväskor.
 
Påtal om ingenting så kommer jag börja svara på era kommentarer här i svarsfunktionen på bloggen.
Detta kommer spara mig massor av extratid som jag egentligen inte har.
Kommer självklart fortsätta titta in i era bloggar och kommentera, men just svaren på era kommentarer kommer finnas här hos mig.
 
Hoppas ni har det bra där ni befinner er. Och att det inte regnar fullt så mycket som det gör i Borås(måste vara Sveriges regnigaste stad)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

nejdå nejdå regnet öser ner här också.. ;)))
så du/ni är inte ensamma om den saken :)))
hoppas ni haft en härlig midsommarhelg!:)
krams

Svar: Vi har haft en jättefin och mysig midsommar! Hoppas ni har haft det lika bra?!Kram!
glamina.blogg.se

2012-06-25 @ 10:30:15
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: Melanie

va härligt! här hade vi en blandad natt! Moa sov jättedåligt och kom upp säkert en gång i timmen, men Leo sov 8 tim i sträck. Vilken tur att en av dom sover bra iaf;)
Bra att man får mejl när någon svarat i sin egen blogg i alla fall, för jag går aldrig tillbaka annars och letar upp inlägg för att se om jag fått något svar på en kommentar. sånt tar ju alldeles för mycket tid och är bara bökigt.
ha en bra dag i regnet, eller ni kanske har sol? ;)

Svar: Jag håller med. Jag går heller aldrig tillbaka och kollar om jag fått svar. Det har jag ingen tid till =)Vi har det blött. Väldigt blött. Regnet öser ner och har gjort sedan igår... Sommar nu då tack =)
glamina.blogg.se

2012-06-25 @ 10:56:44
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Svarsfunktionen är så himla bra. Speciellt när man som kommenterat får en "blänkare" hos sig själv när det finns ett svar! Super!!

Svar: Håller med dig helt =)
glamina.blogg.se

2012-07-06 @ 11:14:03
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0