Cykelvagnar

Sitter och kikar runt på cykelkärror och jag blir inte riktigt klok.
Ska vi ha en med eller utan framhjul. Jag menar ska vi cykla runt på Öland i sommar så kan man ju inte gå runt och bära på Junie när vi stannar. Tror inte att jag orkar bära omkring henne i bärselen heller. Hon väger nog ca 10 kg nu.
Biltemas kärror är billiga. Men de tar ingen last alls.
Har dom hittat en till bra pris, utan framhjul. Och en med framhjul, dyrare såkart.
Frågan är om det finns små billiga paraplysulkys som man kan få med sig i kärran... jösses vad jobbigt detta blev

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja har en med framhjul,toppen när man har 3barn!
Fördelen med framhjul är ju att du kan köra den
som enbart vagn/springa m den-TOPPEN!!

Svar: Jag beställde den med framhjul. Kommer säkert bli kanonbra
glamina.blogg.se

2012-06-26 @ 10:21:58
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Tycker ni ska ta en med framhjul och handtag, så ni kan gå med den som en vanlig barnvagn.. Vi har ju lånat en cykelvagn av svärmor och jag önskar så att den hade handtag, för det var det jag egentligen hade tänkt mig :) Perfekt ju! Tex. att cykla till stan, parkera cykeln, sen gå med cykelvagnen som barnvagn :)

Svar: Jag googlade på det märket (som jag nu även beställde, den med framhjul) och fick fram din blogg.. hihi. Det är den som du bloggade om som är påväg hit. Känns bra!
glamina.blogg.se

2012-06-26 @ 10:44:28
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Melanie

vi har den från biltema och den funkar jättebra! men ja, det beror ju också på hur mkt man ska lasta den såklart. nu kommer jag inte ens ihåg hur mkt last den tar heller. men en med hjul fram och handtag är bäst tycker jag!

Svar: Den tog inte alls mycket, och tanken är ju att kunna köra båda killarna i den när vi ska cykla så långa sträckor, annars cyklar ju Oscar själv.Beställde tillslut den med framhjul. Det kändes bäst, men så vart det 1000 kr dyrare med =/
glamina.blogg.se

2012-06-26 @ 11:58:58
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Emma Josefine

Oj, jag har ingen som helst erfarenhet !! Ska titta tillbaka på detta inlägget i framtiden när vi ska köpa cykelkärra och se tipsen som du får ;) hihi

Svar: Ja det är verkligen en djungel. Bestämde mig tillsist att beställa den med framhjul =)
glamina.blogg.se

2012-06-26 @ 12:34:25
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Linda Olsson

Åh jag vill också ha en cykelkärra! Fast först måste jag nog ha en ordentlig cykel... ;) Haha!
Kram

2012-06-26 @ 16:39:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se
Postat av: LITTLE MAMA - blivande ung morsa

Vilken mysig blogg :)

Svar: Tack så mycket =)
glamina.blogg.se

2012-06-26 @ 17:03:57
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/littlemama
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Hoppas du kommer bli nöjd :D Vart beställde du den?

Svar: Haha ja var beställde jag den... har slarvat bort sidan så jag får nog ta och återkomma om det ;-)
glamina.blogg.se

2012-06-27 @ 13:21:56
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0