Min snygging!

Jag och min älskling har haft lite ompyssling på kvällskvisten.
Rengjort henne på chassit och bytt till terränghjulen. Tvättat de små hjulen och packat ner dem i förvaringspåse i väntan på våren.

Tillsist har jag satt på sittdelen på vagnen. Lillgumman är så mycket vaken nu när vi är ute och går och är inte 100% bekväm med att ligga instängd i liggdelen utan uppsyn alls.
(inga pekpinnar nu tack, man kan använda sittdelen på bugabon tidigare än på andra vagnar eftersom den är så ergonomisk, sen har jag absolut inte som avsikt att sätta henne rakt upp, aldrig!!)
Ska bli spännan de och se vad hon tycker om saken. Spänd att få testa i morgon när hon är vaken.


Visst är hon snygg? =)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll söta blogg vän.,.

Så skoj att din tös ska sitta i vagnen eller halv ligga..tänkte snart börja med det men tänkte vänta tills det blir lita varmare om dagarna när vi ska gå ut.

Hoppas att allt är bra med dig och barnen och ni har haft en fin dag..Är din tös tidig med mycket,,min är,,hon sitter redan i sin barnstol när vi äter..inte för vi har börjat ge henne smakisar än men snart får man börja med det också..kan alltid hoppas att hon inte är lika tramsig med det som prins är..hihihi eller var...Sån skillnad på mina båda barn..hur är skillnaden mellan dina barn med utveckljngarna..kram kram

2012-01-25 @ 22:34:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Melinda - En lycklig 3 barnsmor

åh där e den ju =D snygg! Det kommer hon älska!!!

2012-01-25 @ 22:41:00
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

vi hade faktiskt Elias sittandes från 3mån, han blev ju vråltokig om vi försökte lägga honom ner, o han var ju ändå vänd mot oss.. :)) dock var det ju inga långa stunder han kunde sitta upp osv :))

o vi hade då en EL edge.. inte den bästa sittvagnen för en liten kille.. :D (han hade dessutom vuxit ur liggdelen hehe)



va fin vagnen är!!! :)) och jag håller med - de är verkligen ergonomiska för småttingar! (har inte haft nån själv dock.. här kör vi enbart 3hjulingar numera :D hehe)



hoppas du haft en fiiin dag!:)

kraam

2012-01-25 @ 23:53:05
Postat av: Jannie

Vrål snygg!

hoppas du får en härlig dag söta du!KRAM

2012-01-26 @ 07:03:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vagnen är ju så snygg!!! Skulle med vilja ha en sån singelvagn :)

2012-01-26 @ 09:42:42
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Emma

Kul att hon är så vaken och med. Förstår då att hon inte vill ligga i liggdelen.

Vagnen är otroligt fin. :)

2012-01-26 @ 12:41:39
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: krillan

mycket fin ;)

2012-01-26 @ 21:23:32
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jättesnyggt! Läckert med det gula tycker jag, superfint! Äh det där är ju så olika när man känner att dom är redo för sittdelen. Vi bytte till scootern när Moa var 5 månader - herregud, då satt hon både upp i sittdelen och framåtvänd. Stackars baaaarn!!! ;-) Det passade Moa och jag hade inga problem med att hon satt framåt. Fanns ju liggläge (3 olika) på scootern också så dom sitter ju inte helt rakt upp hela tiden heller. Så kör på säger jag! Det där märker man bäst själv hur ens barn är och vad dom vill :-)

2012-01-27 @ 08:23:13
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kan inte låta bli att skratta när jag läser detta. Tänk att de faktiskt är så att folk skulle ha åsikter om hur du har ditt barn i vagnen, men tragiskt nog är de ju sant. Jag är dock helt säker på att du tar hand om ditt barn och inte skulle ha henne i den om du inte visste att de va bra för henne! ;)

2012-01-27 @ 14:33:34
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: anna

jag hade min lill-kille i buggans sittdel redan n'är han var 2 månader, inget fel på honom, den är ju nästan liggandes ändå, han hatade verkligen att ligga ner. helt rätt!=)

2012-02-14 @ 12:41:27
Postat av: Maria Wahlberg

Så kul att läsa om alla dina vagnar.....jag känner att jag inte är ensam :). Jag har 6 barn mellan 26 år och de sista tvlillingar på 7 år....varje unge har haft ny vagn och ca trevagnar var...har dille på barnvagnar och nog testat det mesta på marknaden :. Äldsta dottern har givit mig ett barnbarn som nu är inne på sin 2a barnvagn 7 månader gammal.....och mer blir det nog :)

2012-04-20 @ 13:29:48
URL: http://villervalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0