Glad igen

Blev ju ingen vidare datatid ikväll heller. Så blir det ibland.

Junie hade en riktigt gnäll dag idag. Men vid 15 tiden somnade hon tillslut under en filt i sin gunga med Williams speldosa. Och där sov hon som en stock i 1,5-2 timmar utan att vakna, trots att grabbarna röjde.

Efter det var det som om vi fick en ny bebis :-) Så go o gla. Fick sin lilla skakis som hon mumsade i sig i ett naffs. Hon har hittat sin favorit. Morot/palsternacka.

Hon var bara vaken 1-1,5 timme och sen så var det nattläggning. Nu sussar hon gott i sängen och har gjort i några timmar.

Killarna var med trötta idag. William som alltid är aktiv och överallt samtidigt när vi läser saga, somnade i mitt knä.

Bjuder på vår glada tös

 


Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

söta unge <3

ja har länkat till dig inne på min blogg - min 10 i top blogglista =)

hoppas de va ok för dig att ja gjorde de?

Kram

2012-02-21 @ 09:07:23
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Hoppas det går bra med framtida helgjobb:). Sötskruttan börjar få en del hår nu ser jag:) Kram

2012-02-21 @ 11:04:26
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Emma

Tycker att hon är väldigt lin sig faktiskt. Vet ju dock inte hur pappa ser ut men jag tycker nog att hon är lik dig :)

Skönt att det blev bättre när hon sovit :)

2012-02-21 @ 20:00:31
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0