Dator lös

Hej vänner!!

Vill börja med att berätta att barnen och jag har haft en alldeles underbar dag i djurparken. Och bilder kommer.

Just nu blir det inte bättre än såhär. Min skitdator har gett upp helt nu. Det tar ungefär 10-15 minuter innan den har startat, sen låser den sig när det har gått 5 minuter. Satt en timme och försökte få till bilderna och ett blogg inlägg. När datorn låste sig för tredje gången och jag endast hade hunnit få in bilderna i datorn så brast det för mig och datorn åkte igen med en smäll och kastades under rumsbordet. Har inte en spänn som jag kan lägga på en ny dator. Fy vad less jag blir!! Det är deprimerande! Jaja, jag blir bara så ledsen.

Ska försöka leta på photoshop skivan i morgon så jag eventuellt kan låna Ts dator.

Nu har ni förklaringen till min tråkiga frånvaro :-(


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ni haft en bra dag i parken! :)

Men trist med datorn. Det är typiskt att det ska bli sånt när man känner att man inte har råd.. :S Hoppas att du hittar skivan och kan låna en dator iaf!

Kram

2012-02-16 @ 21:40:10
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0