Smittad lillasyster!

Hej vänner!

Nu är vi åter hemma igen från en hel vecka som spenderats utanför hemmet.

Nu är inte datorn en prio som ni märkt. Men så snart jag får tillfälle ska jag sätta mig en stund.

Natten till fredagen blev William dunder förkyld. Nu har lillasyster lyckats bli smittad trots att jag försökt hålla dem från varandra. Sent inatt (eller tidigt idag) när hon vaknade för mat hörde jag hur hon rosslade lillan.

Ingen feber, bara snor. Jag är så otroligt glad att jag köpte hem en "näsfrida" innan hon föddes.
Hon har nästan varit vaken hela dagen snuttan, och nu har hon äntligen somnat, på mig. Nu återstår att se hur länge hon vill ligga här, själv är jag sugen på kaffe nu :)

I förmiddags passade jag på att ägna tid med pojkarna medan Jullsan var med pappa.
Vi pysslade och pysslade. Barnen målade på klippta äggkartonger, klistrade och ritade. Själv gjorde jag en superfin tavla, ska visa er sedan.
Jag har i flera dagar varit såå pysselsugen, och nu har jag 1000 idéer som jag vill göra. + ett slitet dockhus som ska renoveras :)

Nu fortsatt mys i soffan
Hoppas er helg varit bra. Saknar era bloggar nu :)

Många kramar!!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh va mysigt med liten bebis sovandes sådär på en!! :))

jag vet inte om jag har frågat dig tidigare..... men när ni försökte få till en 3a, gjorde ni på några särskilda vis då för att få en tjej? eller fick det bli som det blev? (alltså om ni hade samlag typ ett visst antar dgr före äl, lr på äl, lr lite efter?)



vill gärna oxå få en liten tjej sen nämligen :))

vore ju ultimat med en lillasyster till våra 2 gossar ;)))



hoppas ni haft en härlig helg!

kraam

/malin

2011-11-06 @ 16:58:35
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: michaela med tiger

god kväll fining!

attans att junie skulle gå och bli förkyld..hoppas verkligen att hon inte har det allt för jobbigt. jag kör näsfrida med sonen här hemma med nu men han HATAR den och blir så upprörd varje gång att jag drar mig för det..

ha en fin kväll nu!

kramar

2011-11-06 @ 20:52:44
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Jobbigt att lillan är lite sjuk! Om du är intresserad av att ha samarbete framöver får du säga till:). Kram !

2011-11-06 @ 21:12:57
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Stina

Vilken fin bild på dig vännen. Kram

2011-11-07 @ 01:28:15
URL: http://www.buddhas5.wordpress.com
Postat av: Melanie

Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Vi hade användning av vår Näsfrida samma natt som vi kom hem från sjukhuset med Moa. Är också väldigt glad över att vi hade en sån hemma då!



Kram!

2011-11-07 @ 10:17:18
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Stackars liten, inte roligt när de är så små och blir förkylda. Men näsfridan är verkligen guld värd! :)

Mysig bild på er gumman.



Massa Kramar

2011-11-07 @ 10:51:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0