Bra start!

Godmiddag mina kära!

Hur är er måndag? Har ni en bra start på veckan?

Här är det grått, småregnigt och jättetrist väder ute. Trots detta har jag haft en väldigt bra start på veckan.
Började med att jag vaknade helt chockad kl 6 i morse. Herre, Junie hade sovit hela natten! Vad är detta?!
Fick äta frukost (kaffe och 2 ägg) i lugn o ro eftersom damen somnade om.
Körde killarna till dagis och hem igen o ammade lillan (ja hon var såklart med till dagis o lämnade!)

Sen träffade vi söta Anja och lilla Minna!
(hur kul som helst att träffas! Första gången vi umgås. Vi träffades genom boråsloppis på facebook då jag handlade en overall av henne).
Vi tog en riktig långpromenad och tog en kaffe/te hemma hos oss. Tror inte det var tyst en minut. Hur trevligt som helst! Det planeras att göras om!


Söta Minna!!

Nu sitter jag och kikar ur genom fönstret och funderar på om der slutat duggregna. Man kanske skulle ge sig på en långpromenad till, upp till förskolorna för att hämta killarna. Kanske packa upp den nya ståbrädan till buggan o testköra den med Wille ist för att ta P&Tn.
Det är skönt att röra på sig! har blivit för lite av det i helgen känner jag. Ska för övrigt presentera hur det går med lchf maten och resultat under dagen =)

Kommentarer
Postat av: michaela med tiger

haha..skönt att du förtydligade att lillan var med och lämnade på dagis. jag som precis tänkte ringa socialen ;)

så himla roligt att träffa nya vänner på sådär otippade ställen, lilla minna ser ju hur go som helst ut! du och jag får också ta och dejta någon gång tycker jag =) jag hänger förvisso också på boråsloppis så jag kanske får börja ragga kompisar där jag med hihi ;)

ha en fin måndag nu rara du! kram.

2011-11-21 @ 13:49:56
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Jag förstår att du inte har tiden!:) Jag blir glad när du väl svarar!:) Vad trevligt med babydejt!:) kram

2011-11-21 @ 15:00:34
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sara

Va kul när man lär känna nya människor och klickar direkt :)

2011-11-21 @ 16:07:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0