Virkat lite igen

Ibland lönar det sin med Vab.
Jag har mer eller mindre ägnat min dag åt att virka. Förutom barnen då!

Har ända sedan jag skaffade Buggan velat virka ett skydd till bumperbaren. Det är ju bara så snyggt!
Nu är det hur som helst färdigt.
Och jag känner mig extremt nöjd över vad jag åstadkommit. Det tog tid att få till det, men det var det värt!

Jag har inte gått efter något mönster. Det är eget huvud som gäller till sådana här saker =)
Har dock blivit inspirerad av alla snygga buggor som hänger i "bugaboo-tråden" på familjeliv.se.






Kommentarer
Postat av: krillan

Snyggt! :)

2011-05-17 @ 20:59:59
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den är ju helt underbar!

Du är otroligt duktig!

2011-05-20 @ 22:33:59
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: emelie med en bugaboo

Kan jag få beställa ett sådant? Maila gärna mig: [email protected]



TACK!



MVH/emelie

2011-06-13 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0