Liggläge

Var tvungna att kila iväg till affären i förmiddags för att inhandla diverse saker till sjukstugan.

William somnade efter en stund i vagnen, och det var idag för första gången liggläget fick provas på. Även viloläget, och hela sufletten. När den ungen är kry ska han sitta rakt som en pinne, utan suflett, eller på sin höjd halva utfälld.
Såg verkligen gosigt ut när han låg och sov.

När vi kom från affären var vi ute och lekte en stund, medan lillen fick sova vidare i vagnen.
Ni är vi inne, och har ätit. Och lillen sover fortfarande, fast i soffan.
Han fick alvedon för ett tag sedan, men febern vill inte ge med sig.

Vi vill inte vara sjuka mera nu!




Kommentarer
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

JA visst är det såå underbart när värmen kommer,, helt otroligt att man kan bli så lycklig av lite sol :D Och du är ju i stort sett halvvägs genom graviditeten nu.. <3 Hur känns det då?? Jag antar att det går jättefort iaf med era smågrabbar runt fötterna :) Så spännande att se vad det blir tycker jag.. Känns som om alla får pojkar överallt nu :) Jag tror att om vi skaffade en till nu skulle vi nog få triss i grabbar <3



Kram på dig

!

2011-05-09 @ 19:07:14
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ser ju jättegosigt ut! Jag är glad över att Jolie än så länge är nöjd med att ligga ner, så vi får ha kvar den mysiga liggdelen ett tag till :)

2011-05-11 @ 08:10:45
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0