Bugaboo sommar pimp





Under Williams middagslur har jag lyckats få till lite pyssel här hemma.
Buggan har varit ganska tråkig med enbart sitt blå topset. Länge varit sugen på en dyna, men har inte orkat ta tag i det.

I förmiddags tog jag upp vagnen och satte igång. Dynan hade jag påbörjat i vintras, och det var meningen att den skulle vara till Emmaljungan.
Men jag fortsatte på den, och började formsy den. Och nu sitter den verkligen som gjutet i buggan!
Mönstret är för övrigt egen tillverkat!

Var först tveksam till färg kombon. Men såhär i efterhand hade jag nog inte kunnat bli mer nöjd!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Åååå :D hur fint som helst och gud vad underbar vagnen ser ut :) du har inte lust att ta en beställning? ;) Jag vill ju ha sittdynor till våran vagn :) Du är ju så himlans duktiiiig!!!

Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Superfina färger! :)

2011-05-02 @ 18:23:09
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: krillan

den blev ju jättesnygg!

2011-05-03 @ 08:06:50
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sv: Förstår absolut om du inte har tid över till det... Men du är verkligen duktig :) Vet ju fler som gör och säljer, så får se... Jag är ju sååå kass på sånt där :/ Och när jag gör nåt, vill jag ha det klart så fort som möjligt och då blir det bara nå slarv :/ Måste lära mig att ha tålamod, för jag vill jättegärna lära mig, skulle vara så roligt :) tack för att du erbjuder dig att vägleda mig, i fall jag får för mig att testa sy egna sittdynor :D



KRAM

Postat av: Malin & Prinsessan

Men gud så duktig du är! Blev ju toppenbra det där :)



Kram

2011-05-03 @ 13:23:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0