Trädgårdsmästare

Jag har just fått hjälp av mina små att plantera lite.

V
i hade en död blomma som fick ge krukan till en som inte hade någon.
Har egentligen en till blomma som måste ner i jord, men insåg att det var brist på krukor.

Sen sådde vi lite gräslök och lite krasse.

Detta uppskattades av barnen och de ville fortsätta sin lek ute på balkongen. (dock på den andra då den första vart lite smutsig)
De övervakas såklart av mig där ute, då jag bänkat mig alldeles innanför balkongdörren i en fotölj.

Det är underbart väder ute idag.
Det enda jag inte riktigt begriper är vad snön skulle ner och göra igår kväll/natt, nu när det äntligen hade torkat upp. Nu är den dock snart borta igen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma till 2.

Hihi tack så mycket :)

Har det gått bra att jobba?



Ja det är otroligt roligt, gamla bilder väcker verkligen minnen. =)



Fina bilder du lagt ut. Dom är ju så go pojkarna dina. Vad har ni för temperaturer ute nu?

Kram

2011-03-28 @ 17:14:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Carro

Men tack :)



Nej vi vet inte vad är för kön, men magkänslan säger en pojk, men jag vet inte? :P

Vad tror du att vi får? :P



Kram

2011-03-28 @ 20:08:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: stina

fina bilder!

nä vi har inte tagit reda på könet så jag är sååå nyfiken nu! :D

2011-03-28 @ 20:31:25
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0