Tillåt mig att klaga

Har en så dålig dag idag så det finns inte.
Återkommer om det. Måste skriva av mig lite först.

I Fredags hämtade Tobbe och Tobbe vår nya soffa och soffbord! Tack Tobbe för hjälpen!
Gott att få soffa till fredagsmyset, efter ha varit sofflösa i 4 dagar (eftersom vi sålde den gamla soffan)
En svart skinn divan soffa. Mycket nöjd! Lovar att fota vid ett senare tillfälle.

I
lördags var svärisarna här en sväng från Växjö.
De hade med sig lilla Bäse hem som de passat i nästan exakt tre veckor. Ett kärt välkomnande.
Åt lite och gick ut en sväng i det härliga vädret. Orkade faktiskt en liiten stund och det var skönt.
Barnen lekte en snabbis i lekparken. Dock fick William som var lite småsjuk sådan hosta att jag tog beslutet om att gå hem igen med honom.
På kvällen hade vi pizzamys med Nettan, Tobbe och Novalie.

I söndags så kände jag mig helt ok på förmiddagen (bortsett från tröttheten)
Bestämde oss för att ta en tur till Göteborg och Ikea för att inhandla en tv-bänk.
Det gick hyfsat bra, trots att jag hade lite blodtrycksfall.
Väl hemma mådde jag sämre än sämst. Blev soffläge resten av em och kvällen. FY!

Och så idag. Hela dagen har varit ett töcken, mer eller mindre.
Barnen är hemma från dagis med hosta och snuva. Oscar har feber.
Satt på Ice Age 2 efter frukosten och hela familjen slocknade fram till klockan 13.
Ingen av oss har varit krya nog att äta någon mat. Har nätt och jämt fått i oss varsin smörgås till lunch.
Fick nyss även en nära spy upplevelse med hjälp av en bajsblöja.

Just nu suger faktiskt det mesta. Önskar mest av allt att jag kunde få bli bra nu. Den värsta skräcken inom mig just nu är att hela graviditeten ska bli såhär.

Det var skönt att få klaga av sig lite. Inte sån vidare läsning, men skönt att lätta på trycket och tillåta sig att klaga!




Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vi använder NAN1 ersättning :)

2011-03-07 @ 21:56:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Sandra

usch din stackare. Lider så med dig. Jag hoppas verkligen det ger med sig snart.

Kramar

2011-03-09 @ 09:11:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0