Loppis fyndat

Har haft fullt upp i helgen och tyvärr har det inte blivit någon bloggning. Får ta igen det idag.

I lördags var jag på "Allt för barn loppis" i Fristad. Anordnas 2 ggr om året, och brukar alltid missa den på hösten eftersom den är samtidigt som kopparbersmarken.

Jag var där ½ timma innan portarna slogs upp. Kall morgon, med nästan -5 grader stog jag med fler och huttrade i kö.
Sen var det bara att rusa in och rycka åt sig det man tyckte såg ok ut. (dom har allt uppdelat i storlekar/pojk/flick, osv.)
Hittade en hal del som åkte ner i min kasse. Blandade priser, det dyraste plagget jag fick med mig kostade hela 30:-

Mycket nöjd då jag fick med mig
¤ 2 Pyamaser
¤ 3 shorts
¤ 3 täckvästar
¤ 2 fleece tröjor
¤ 10 kort och lång ärmade tröjor
¤ Badbyxor
& ett pussel

Allt detta för hela 395:-

Värre var det att komma ut. Och som vanligt valde jag fel kö. Köade strax över 1 timma för att komma till kassan.
Då var mitt blodtryck inte det bästa och fick sätta mig på golvet en stor del av tiden. Folk tittade, men vad göra, bättre än att svimma.





Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

så söt liten bebismage!! :)



Vad kul att du blev glad och att det kom några fler läsare till dig!

kram och ha en bra dag!

2011-03-28 @ 12:05:24
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: krillan

fina fynd! :)

2011-03-28 @ 18:39:25
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0