Ledsam semester?




Här har det  varit lugnt hela helgen, förutom att barnen har klättrat på väggarna.
Jag har inte alls varit på topp, och vädret har varit kass.
Så dystert! Man har läst alla vänner på FB som gjort status uppdateringer om underbart väder. Men det var det inte här. Jätte jobbigt!

Idag är vi alla (utom T) hemma och myser.
Vi har pusslat, spelat spel och städat åt marsvinen.
Imorgon börjar jag jobbet igen efter min sjukskrivning. Hoppas verkligen att detta går nu. Börjar med en kväll i hemtjänsten.

Var nyss inne på skatteverket och kollade upp min deklaration. Är nöjd över det jag fick läsa.
Så det kanske blir en sommar i år =)

Fick dock veta att det skulle vara svårt att få ut semestern när jag ville ha den. JÄTTETRÅKIGT och ledsamt!
Jag har inte haft någon semester på flera år! Och i år när jag verkligen såg fram mot att ha det, och samtidigt som Tobbe och barnen så kanske jag inte får det. Det gör mig ledsen.
Det är för mig ingen vits att ta ut semester om jag inte får ha den tillsammans med min familj =(



Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

kul att du är med i min tävling! :)



ååhh vad fin "pippi" tröja, jag älskar dom! ;)

2011-03-22 @ 08:57:17
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Sandra - ung mamma till 2.

Nej men vad tråkigt :( Passar inte ens på en vecka? Alltså åtminstone en vecka eller så.

2011-03-25 @ 09:13:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0