Hej, jag heter Sara och jag är Mamma

I morse var det mindre roligt att vara mamma.
Mådde så illa i morse, som jag oftast gör om morgnarna nu. Så fick ligga kvar i sängen en stund innan jag steg upp.

Barnen lekte (trodde jag iaf)
Hörde skramlet av lego mm. Antingen tittar de på tv eller leker fint när inte jag kan gå upp på en gång.

Efter en liten stund kom William in med jord i ansiktet! FAAAN va min första tanke!
Flög upp ur sängen med spyan i halsen och möttes av detta



B
arnen fick sig en rejäl utskällning, sen var det bara att bita i det sura äpplet och sätta igång att städa.
Ibland är de verkligen till salu!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

OJ :( Och du som är garvid, tycker verkligen synd om dig... När jag väntade Melker i början av graviditeten, så låg jag länge på mornarna i soffan och mådde pyton, min sörsta rädsla om dagarna då var att Viggo skulle bajsa, för jag klarade knapp av at byta på honom då :( usch och fy...



Sv: Ja, denna trots är vekrligen inget att leka med... Min tanke är hela tiden "kan det verkligen bli värre än så här??".. Som sagt, tur att alla dagar inte är så här :)

2011-03-22 @ 10:46:15
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: stina

vilken fin blogg du har :D

2011-03-22 @ 20:21:02
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: Sandra - ung mamma till 2.

Men din stackare. :( Har inte illamåendet gett sig ännu?

Jadu, ibland kan de hitta på riktiga dunderhyss de små liven ^^

2011-03-25 @ 09:27:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0