Godmorgon på er!



Barnen är skickade till dagis, gott mod idag.
Vi har strålande väder. Ärligt tror jag detta påverkar barnen positivt med. Lite lek med bilar blev det innan jackorna åkte på.

Får se hur lång tid det tar innan barnen åker på sjukdom igen. Hela förra veckan var de hemma.

Imorgon har jag och Oscar planerat att åka till badhuset.
Hoppas att jag orkar det. Både han och jag har sett fram mot detta så länge nu. Vågar inte mig riktigt på att ta med båda barnen samtidigt. Så blir nog att jag och William åker nästa vecka.
Jag har fritt inträde genom kommunen. Så det är bara barnen som betalar. Kanon! Detta gör ju att man kan ta det lite oftare ist.



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: visst längtar man, finns inget mysigare :)



hoppas ni också får en toppen dag!

2011-03-16 @ 11:51:42
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Jo, zumba är superkul. Jag har ju det både hemma men sen går jag oxå en dag i veckan på "kurs". Snart börjar vårkursen med! är superkul och väldigt bra träning!

Här är oxå sol, passat på att gå en runda med dom små idag! Dom lovar ju snö inatt/imorgon bitti... :(

kram

2011-03-16 @ 14:24:43
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0