Våran eftermiddag och kväll



Nu har vi äntligen kommit in efter dagens utflykt.
Är så trött att jag skulle kunna stå och somna.

I eftermiddag har som sagt jag och barnen varit på stranden.
En helt underbar eftermiddag med mina små. Oscar var modig och doppade sig, trots att vattnet var iskallt! William höll vatten nivån till låren, där fick det räcka.

Med oss hade vi frukt, blandannat jordgubbar. Och dryck. Mycket uppskattat hor både mig och de små.

Efter stranden vart det handling, och sedan grillning på gården med sällskap av Novalie och Tobbe.

Dagen har varit kanon, men jobbig med mycket yrsel.

Nu ska jag kolla igenom vad som hänt i bloggvärden, sen blir det sängen för min del. Kommer somna som ett litet barn ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0