Hos Barnmorskan



Då var dagens uppdrag slutförda och vi tar kväll här hemma.

I morse var vi som sagt vid barnmorskan.
Trevligt! Man är ju där så sällan.. Dock var min ordinarie BM på semester, men hon jag fick ist var jättebra!
Blodvärdet var lågt. Låg bara på 108 (ska ligga på minst 120) Så jag får börja knapra järntabletter varje dag ist för varannan som jag hittills kört.

B
lodtrycket var som sagt lågt. Det visste jag ju redan! Men 90/60 är inte ok tycker jag. Då mådde jag ändå bra, hur lågt är mitt tryck då när jag får mina "anfall"?
Tror jag ska ringa och prata med läkare om ev sjukskrivning.

Annars verkade allt bara bra. Drog ett lättans suck när jag klev upp på vågen och den vara visade +3 kg sedan inskrivningen. Med killarna har jag vara gått upp 11 respektive 9 kg. Så hoppas på att landa däromkring denna gången med.

 



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin du är Sara! :)

2011-06-23 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0