Myskläder och jobbigt lågt blodtryck



Detta är stilen som gäller nu.
Mys mys mys. Bara mjuka bekväma saker får klä min kropp.
Finns inget mer obekvämt än jeans just nu. Och då är jag bara i vecka 23 (24 snart) Hur ska denna sommaren gå?

Måste få klaga lite med.
Jag lider så av vad jag tror är mitt låga blodtryck. Ständigt yr, och det svartnar ofta för ögonen, och jag börjar kallsvettas och törsta.
Har varit så en längre tid nu. Jobbigt att stå och gå och köa ska vi inte tala om.
Det är även extremt jobbigt att jobba. Eftersom mitt jobb är mycket stå och gå.

Ett exempel är tex när jag jobbar på ett boende.
Jag måste sätta mig ner hela tiden för att inte svimma. Detta är ohållbart eftersom det inte finns tillfälle att sätta sig ner.

Nästa vecka ska jag till BM. Ska ta upp detta med henne då.
Vet inte vad jag ska göra. Jättejobbigt!!

För övrigt mår magen bra. Bebben sparkar hela tiden nästan. Så mysigt ♥
Längtar till ultraljudet den 7e då vi får veta om det är en hon eller han där inne.

Kommentarer
Postat av: Krillan

Ser ut som en sköönt stil ;) Spännande med UL! :)

2011-06-15 @ 14:38:10
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Dú är så jättevacker gravid måste jag säga :) Det klär dig verkligen!! Gud vad mysigt, jag vill också :)

2011-06-16 @ 21:45:45
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken superfin munkjacka! var har du köpt den?:))

grattis till graviditeten!!!:) har också 2 pojkar, dock med bara 1års mellanrum knappt... hoppas på en tjej nästa gång (OM det blir en nästa gång dvs).. :))

Spännande att se vad ni väntar!:))

All lycka till önskar jag dig/er!:)

Mvh Malin

2011-06-27 @ 16:05:20
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0