Gårdagens dagens & Vecka 25


Linne - H&M, Kofta och kjol - La Redoute

Bjuder er på gårdagens dagens, eftersom dagens är en riktigt slöardag.

Glömde det mobila bredbandet hemma, givetvis! Men lyckades koppla upp mig till Iphonen och det verkar fungera galant! Nog om det, det var inte det som var tanken med inlägget.

Vecka 25 var den egentliga anledningen. Igår gick jag in i denna ljuva veckan.
Nu känns det som man har kommit en bit in i graviditeten. Och det känns riktigt bra, men det känns på kroppen att det börjar bli tungt. Det är jobbigt, men försöker samtidigt att njuta eftersom det är den sista graviditeten jag kommer uppleva.
Bebis sparkar och har sig hejvilt i magen, och börjar verkligen tro mer och mer att det är en liten busig pojke där inne. Nu närmar det sig ul, och det är så spännande. 

Måste se hur det går att jobba nästa vecka, men det lutar nog åt att ringa läkare om en ev sjukskrivning pga mitt jobbiga blodtryck. Det börjar kännas mer och mer ohållbart att jobba. Trots att det snart är semestertider.


Kommentarer
Postat av: ☆ Hemmafru & Gravid v28 ☆

sv, Jo då dagen igår var vi hemma och myste bara jag och maken :) åt gott och kikade på film! Hoppas ni hade en trevlig dag! :) Förvärkarna kommer och går.. vissa gör ont och vissa mindre ont.. men dom kommer inte tätt som tur è. Det jobbigaste nu är nog att jag svettas som en tok =/ fast det inte är direkt varmt ute.. aldrig varit med om det innan! Blir typ duschen 2 gånger om dagen! =/ Känns som jag skulle kunna klaga på mkt nu ^^ brösten ömmar, läcker och kliar.. ja det är mkt nu :( hua!



Men blir väl bättre, hoppas jag =P

Hoppas du mår fint? Kram.

2011-06-25 @ 19:49:31
URL: http://mellie.se
Postat av: Jasmin 21 år och mamma till Milo

Nemen åh va glad jag blir att du gillade bloggen, din är ju super fin den med!



snart 3 barnsmamma, hur känns det??? jag vet ju stundtals hur det är, när vi har alla barnen... inte alltid så lätt som man tror :D

2011-06-26 @ 11:12:07
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-26 @ 13:39:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

DU ser lika fräsch ut som vanligt :) Gravid och med två små!! Vi börjar fundera på en trea!! Vet inte exakt när bara :) Saaaknar gravidmage, spänningen, sparkar, allt!! EN TILL :D HAha! Normalt att känna så?

Din lilla William är verkligen mamma upp i dagen tycker jag, så fina pojkar ni har!! :)



KRam på dig

2011-06-26 @ 20:04:01
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande att det närmar sig UL! Har halkat in på din blogg via Familjeliv tror jag att det var. Har nyss fått min tredje grabb :-) Var så nyfiken under graviditeten på om det skulle bli en kille eller tjej och på UL kundede inte se. Men ut kom ännu en kille, precis om vi förväntat oss. Hade inte en några tjejnamn på lut :-)

Lycka till med resten av graviditeten och med kommande bebis!

2011-06-26 @ 22:10:44
Postat av: Sandra

Härliga bilder. :) go magen!Vad mysigt.

Men inge roligt att du mår så dåligt. Hoppas du får hjälp av läkare.

Kram

2011-06-30 @ 09:22:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0