En dränkt katt

Denna dagen började så bra.
Gick upp strax innan kl 7. Gjorde oss iordning och satt i bilen någon minut över kl 8.

Mulet javisst, men ingen skymt av något regn.
Ner till MVC. Besöker gick finfint (uppdaterar om det sedan)

När vi skulle gå därifrån häver det ner utanför. Och bilen står parkerad en bit därifrån. Väntade och väntade på att det skulle lugna ner sig, men icke.
Tillslut gick vi ut i skitvädret, och blöt var bara förnamnet!
Sminket rann och blöt ända in till underkläderna. Åhh vad jag älskar den svenska sommaren! (ironisk)

Jag var så fin när jag gick hemmifrån. Och så pissig när jag kom tillbaka.
Nu sitter jag här i myskläder, osminkad. Yeeej!

Jag skulle ha gett er en dagens.. men det får vänta. Ska iväg igen till kl 14. så tanken är väll att komma iordning tills dess igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0