Ultraljudet!



Väntrummet på Emma Ultraljudsklinik var väldigt trivsamt ↑
Skämt och sido. Vi var lite tidiga till Göteborg, så vi parkerade och tog en liten promenad. Men skröplig som jag är var jag tvungen att sitta ner ett tag.

Väl inne på kliniken var där oxå väldigt trivsamt ↓


Massor av tidningar, kaffemaskin och ett härligt fruktfat. Gillade den lilla skålen med tomater. Något som jag aldrig sett i ett väntrum förr.

Ultraljudet var hur spännande som helst. Så mycket som har hänt med bebisen sedan förra ultraljudet!
3D tekniken var urkul att kolla på. Man såg verkligen bra. Vi hade dock en väldigt envis rackare som låg och tröck in huvudet i moderkakan. Så var lite svårt att få bra bilder. Men några fick vi med oss.

Och det jag var mest nyfiken på, Könet.
Nu vet VI könet.
Vad beträffar er så kommer jag berätta detta på lördag, och då med lägga upp flera bilder.

Vi är iaf jättenöjda med Ultraljudet. Och det var värt varenda krona.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0