Oscars semesterbrev nr 3, 2011

Fredag 15 juli...

Hej mamma, pappa och Wille!

Vet du mamma? idag har det regnat hela dagen mormor säger att det är skräpväder, det tycker jag med har fått varit inne nästan hela dagen.
Fast nu på kvällen har jag hoppat i gummistövlarna och cyklat och grejat lite i sandlådan.

På förmiddagen har jag och mormor bakat bullar, kolla mamma och pappa visst blev de fina. Och vet ni jag bakade en liten bulle till Bosse som han fick när den var gräddad, han blev jätteglad.
Sedan åkte vi till ett loppis där ville jag ha en liten påse med några bilar, hum mormor betalade och jag blev såå glad.
Vi hade också tagit med fika och jag tog med min påse med bullarna som jag bakat, nu får ni skratta vet ni var vi stannade och fikade? jo vi Fornaboda travbana ha,ha.

Sedan tittade vi till söta Evelie för hennes mamma och pappa och storasystrarna hade lite att göra du vet nästa lördag, alla tycker det ska bli så spännande och kul.
Och i morgon har mormor och morfar en överraskning vi ska åka en tur men jag vet inte vart, men det får ni veta i morgon kväll, blir ni nyfikna nu?
Ann-Sofie, Jonas och Evelie ska också följa med.
Kolla på kråkan som sitter på lampan åå den stackarn är så blöt, vill att den kommer in då kan jag torka den.
Nu tror jag att jag inte orkar berätta mer.

Kram från Oscar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0