Godmorgon godingar! Fy så trött jag var i ...

img_5549 (MMS)

Godmorgon godingar! Fy så trött jag var i morse. Första dagen på länge som jag går upp kl 7! Just kommit fram till BM, så sitter och väntar på att få komma in. Efter det ska jag hem och samla familjen, packa det sista, och sen börja den dryga bilresan upp till mina föräldrar. Önskar att det vore närmare! Längtar så efter min lilla Oscar nu! Ska bli riktigt skönt att få krama och pussa på honom! Ska försöka uppdatera lite under dagen, trots resan. Hoppas ni får en fin dag! Kramar på er


Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Hoppas besöket gick bra och ha en fin resa!:) kram

2011-07-22 @ 13:07:26
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan.Ha en skön kväll med dina fina barn o man.kram

2011-07-23 @ 17:42:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0