Tröttast

 

Vi har haft hosta i typ 2 veckor som jag nämde igår.
Har inte haft en bra natts sömn på minst lika lång tid. Oroliga nätter med hosta och tårar.

 

Natten slår alla rekord med hästlängder.
Barnen har löst av varandra, när den ena sovit har den andra varit vaken, och tvärt om.
Mitt i natten vaknade även jag och var så tjock i halsen att jag knappt kunde andas.

 

Har sovit 1 timma inatt. 1 enda ynka liten timme!
T fick gå ut på soffan och lägga sig så han fick nog sova 2.

 

Blir inget jobb idag. Och ingen förskola.
Jag har just proppat i mig 2 alvedon och en ipren.

 

Tror inte ens att jag behöver fundera på att vi kommer sova ikapp i soffan idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0