Nyår





Nyåsafton spenderades på jobbet fram till kl 14
Sedan i bilen till kl 18
Sen var vi framme i Växjö.
Kvällen bjöd på god mat och gott sällskap.
Båda barnen klarade av att hålla sig vakna till tolvslaget!
Williams ögon var dock på väg igen ett antal gånger, men jag puffade lite på honom, tyckta det var synd att han skulle somna och missa alla fyrverkerier på målsnöret.

Idag är vi alla mer eller mindre krassliga.
Nässpray och Ipren är väll vårat sällskap.
Barnen snapsar hostmedicin på löpande band och tror nästan vi alla somnade en stund framför tvn i eftermiddags.

Imorgon åker vi hemmåt frammåt eftermiddagen. Jag är ledig på måndag. Skönt att vara hemma en extra dag och varva ner, speciellt på grund av sjukdom.

Jag minns inte hur det var att vara frisk. T sa igår att han saknade den riktiga Sara. Det gör jag med. Jag vill känna hur det känns att må bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0