Lite Shopping!



Idag har jag varit i shopping tagen.  Tänk vad pengar man lägger på de små liven.
Skämt o sidå. Jag har faktiskt varit lite i fyndar tagen.
Tittade av rena slumpen in på barnkläderna som ligger på blocket i torsdags. Hittade en annons som var killarnas storlek, och slängde iväg ett mail.
Byxorna fanns kvar och bestämmdes att vi skulle hämta dem i helgen. Nästgårds stax utanför Göteborg.

Byxorna gav jag 400 kronor för. Räknade ut att det blir ca 15 kronor stycket.
+ Två nästintill nya tröjor. Allt detta för 500 kronor.

Jag är otroligt nöjd! Alla kläderna är i såå gott skick och jag kan inte göra annat än att bocka och buga.
Nu har mina killar fullt i garderoben igen.




Kommentarer
Postat av: Helena

Där kan man prata om fynd! :) Kläder går ju åt! Ella är inne i nån växaperiod nu o växer så det knakar. Tycker inte att man gör något annat än köper nya kläder åt henne.

2011-01-30 @ 11:11:45
Postat av: Emma Viklund

Sv: Oj, vilket fynd, härligt!! :D

2011-01-31 @ 21:08:31
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0