Fyra väggar


Idag har jag ryckt mig i kragen och tagit mig utanför dessa fyra väggarna.
Efter diverse huvudvärkstabletter och nässpray mår jag ändå skapligt. Ungarna har dock hosta. Speciellt William.
Den receptfria medecinen hjälper inte så imorgon blir det att ringa vårdcentralen.
Tänker dock stå på mig och inte låta dem skriva ut något mer mollipect. Tror vi har 3 flaskor i skåpet, och de hjälper inte alls. För länge sen lyckades jag tjata till så de skrev ut bricanyl, och det hjälpte! Dock är den slut nu.

Åter till ämnet, utanför de fyra väggarna var det.
Åkte en snabb sväng in till GrandSamarkand. Tänkte att det kanske skulle finnas ett par byxor på rea till Oscar. Men icke, så fick gå tomhänt därifrån.
Sen åkte vi och hämtade gamlefarmor Tyra.

Om en stund väntar hemfärd. Ska ändå bli skönt att landa innan den nya jobbveckan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0