Ge mig





Det råder inga tvivel om att jag är galen. Men det vet redan de flesta i min närhet.
Jag har under mina 2 barn, = 4 år ägt inte mer än 10 vagnar, både nyköpta och begagnade.

◊"Totte" -06
◊Emmaljunga City Cross -07
◊Carena Easy -07
◊Teutonia Spirit -07
◊Emmaljunga Scooter -08
◊First Wheels City Elite -07
◊Carena Doubble Swing -08
◊Phil & Teds Sport, med syskonsits -09
◊Baby Travel Hong Kong -10
◊Emmaljunga Scooter -10

Nu - eller jag har varit väldigt sugen ett bra tag. På att införskaffa mig en Bugaboo Cameleon i färgen Demin 107 Collection.
Jag vill bara ha den. Ge mig den nu direkt så skulle jag bli nöjd.

Är nästan helt säker på att det kommer bli en sådan.
Frågan är bara när? Nu (ja tack) eller om typ ½ år. Tror Wille skulle sitta som gjutet i den!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha! Du är galen! :) Men hur är den o köra i tex lite snö? De där små hjulen ser lite vingliga ut. Men en del vagnar som ser vingliga ut är det ju inte alls utan lättkörda. Fin var den iaf! :)

2011-02-08 @ 19:52:23
Postat av: Malin & Prinsessan

Oj, det var några vagnar det ;) Själv har vi nu tre stycken samtidigt. Nödvändigt enligt mig. Inte enligt min sambo. Haha :)

2011-02-21 @ 22:53:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0