Kläder efter väder






God eftermiddag kära vänner.

Vi har haft att göra hela dagen här.
Vid 11 tiden tog vi en promenad till T på jobbet. Mycket uppskattat av barnen som är bilgalna.
Efter promenaden hem igen lekte vi lite utanför. Vattenplöen var poppis! Det gäller att ha bra kläder på ungarna nu som inte läcker in vatten, och som är hyffsat lätta att rengöra.
Vädret är ju inte det bästa. Lera och smuts och vatten överallt. Allt som barn gillar =)
Blev att klä av dem i trapphuset.

Väl inne käkade vi lite mat, och barnen la sig i soffan framför en film. William somnade, så jag hoppas för min värld att han nu kan somna ikväll.

Själv satt jag igång en tvätt, och tog reda på ren tvätt för flera veckor. Fy vilket arbete man skaffar sig genom att inte vika och packa in den på en gång! Men nu är det riktigt skönt att ha det gjort!

Nu ska jag ta tag i och hänga tvätten som ligger i tvättmaskinen. Och ev sätta på en ny.
Sen ska jag faktiskt unna mig en liten stund på soffan jag med.

Jag är sjukt trött! ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Välj och rösta gärna på ett inlägg från "kärleksdagboken" som jag ska lägga upp (se inlägg)



Jag skriver om sex, kärlek, vardag, tankar och tips! Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig!:)

2011-02-07 @ 17:34:12
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0