Ännu en



Igår morse var barnen uppe innan jag for iväg till jobbet. Kollade på lillkillen och tyckte han såg annorlunda ut.
Ungen hade ju svullet öga! Vad har han gjort?
Tobbe hade vaknat av att han snyftade på natten. Så jag drog helt enkelt slutsatsen att han slagit sig i sömnen.

Efter en dag på jobbet kommer jag hem, och möts av en liten kille med feber. 39 grader visade örontermometern (tackar gud för denna uppfinningen)
Han hade fått alvedon av T. Han ville inte ha någon kvällsmat och fick Alvedon igen innan vi la honom för natten.
Jag livrädd att han skulle få en feberkramp!! Denna skräcken kommer aldrig släppa.

Allt som kvällen blev mer och mer kväll tjocknade min hals mer och mer. Och hostan tilltog.

Imorse var det ett faktum. Ännu en karensdag! Det suger!
William har fortfarande feber och åt ingen frukost bortsett från 2 skedar kräm.

Samtalsämnet större delen av morgonen har bestått av kiss och bajs. Det märks att sjukdommarna har tagit på oss



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Uscha, då. Önskar dig stort KRYA PÅ DIG!

Kramar vännen

2011-02-06 @ 10:45:45
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0