Tackar gud för kaffet

Gäääsp! God förmiddag på Er!
Hur har natten varit? Här har den varit lååång. Mycket lång.
För det första kom jag inte i säng förrän klockan var några minuter före 00
När klockan var ca 02.30 vaknade Junie för lite mat. Sen var det oroligt och hon fick ingen ro. Låg och vred sig och grymtade bredvid mig. Dessutom låg jag för nära kanten på sängen, men ville inte flytta Junie när hon väl sov.

När klockan var strax innan 4 så var Ogge uppe. Han var ledsen och hade vaknat av stormen. T var uppe och la honom igen men efter 10 minuter var han uppe igen. Så han fick komma upp till mig och Junie.
Kan tillägga att våran säng är 160. Min halva alltså 80. Där låg jag nu och ballanserade på kanten och hade lämnat mitt täcke och ena kudden till mina små. Tillslut var jag så kall så jag fick hämta en filt från soffan.
T väckte mig när han gick till jobbet och sa åt mig att hoppa in. Kan ni förstå hur skönt det var att ligga i sängen med ett varmt täcke istället för att ligga och ballansera på kanten med en tunn filt?

Nu börjar man piggna till. Tack vara kaffet antar jag. Känner på mig att det kommer bli några koppar idag.
Junie har precis slumrat till i sin gunga och barnen är parkerade framför en film.
Själv ska jag påbörja tvätten. Sortera, packa upp väskor osv och kl 14 ska här tvättas. Borde städa med men det får vi se hur det blir med den saken.


Min Latte från i morse. Behöver jag ens nämna hur mycket jag älskar vår kaffemaskin?

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh så mysigt det låter fast ändå inte, haha ! tänk två små snusande sötnosar i sängen :) jag låg alltid och balanserade på kanten i början för jag var så rädd att väcka Alva när hon somnat, haha.. men som tur var sov hon bara mellan oss en vecka så jag kunde sova gott sen ;) hihi. Kram på er !

2011-12-29 @ 11:36:13
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Emma

Ta en sak i taget när du sovit dåligt tycker jag!!

2011-12-29 @ 12:45:35
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas ni får en bra dag trots sömnbristen!



Sv: Tack, vad snällt skrivet. Önskar man hade råd att shoppa allt man tipsar om.

2011-12-29 @ 13:15:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0